Cześć Marek,
Bez znajomości strony wszystko jest strzałem w ciemno, ale mogę pomóc we właściwym kierunku.
Na początek patrzysz na złe rzeczy. Każdy z elementów, na których się koncentrujesz, nie ma znaczenia (z wyjątkiem linków zwrotnych).
- Core Web Vitals (CWV) może dać stronie twojego klienta wzrost, jeśli wszystkie inne rzeczy będą uważane za równe, ale strona konkurenta nie straci pozycji w rankingu z powodu niezgodności.
- Ilość słów na stronie również nie ma znaczenia, ponieważ liczba słów nie jest czynnikiem jakości . Ważna jest struktura i formatowanie słów od znaczników H do wypunktowań oraz to, czy przedstawiasz informacje we właściwy sposób.
- Wiek domeny również nie ma znaczenia, ponieważ domeny zmieniają właścicieli, zmieniają rodzaje usług lub produktów, zmieniają tematykę.
- Będziesz chciał poszukać starych linków zwrotnych i wzdęcia indeksowania ze starych stron, które jakoś nadal istnieją w indeksach.
- Starsze wersje witryny od poprzednich właścicieli również mogły zostać ukarane, co może zostać przeniesione i działać przeciwko Tobie.
Oto lepsze pytania do zadawania
1. Czy kopiowanie strony ma znaczenie dla wygody użytkownika?
Sprawdź to:
- Obrazy pokazują, jak korzystać z produktu.
- Treść wyjaśnia, kiedy i jak korzystać z produktu lub usługi, korzyści z produktu lub usługi itp. Czy treść wyraźnie informuje, że produkt lub usługa na stronie jest najlepszym rozwiązaniem?
- Twoje FAQ zawierają odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące produktu lub usługi.
2. Czy na stronie jest odpowiedni schemat?
Szukaj okazji do wykorzystania…
- Przejrzeć.
- Dodatkowy typ.
- Obiekt wideo.
- Usługa.
Itp.
Poszukaj inspiracji w tych przykładowych historiach sukcesu.
3. Ile linków wewnętrznych ma ta strona produktu w porównaniu z resztą Twojej witryny?
Jeśli nie masz robota, który mógłby to łatwo znaleźć, Google Search Console ma na to raport.
- Jeśli nie znajduje się na 10 lub 15 najlepszych stronach (pod względem linków wewnętrznych), musisz zacząć budować niektóre, ale upewnij się, że linki wewnętrzne są z korzyścią dla klienta, a nie tylko dla SEO.
- Możesz budować linki wewnętrzne z:
- Strony kategorii.
- Posty na blogu.
- Inne strony produktów.
Zobacz najlepsze praktyki dotyczące struktury linków wewnętrznych, aby zwiększyć SEO, aby dowiedzieć się więcej.